utorok 15. apríla 2014

Boj s mastnými vlasmi!!!



Určite aj vy poznáte ten pocit, keď vás nepočúvajú vlasy a mastia sa ako sa im chce. Je to normálne vzhľadom na to, koľko si toho cez deň vytrpia (laky, tupírovanie, neustále chytanie...)No ak ani vám nevyhovujú mastné vlasy skúste toto :

 

Vlasy si umývam šampónom Schauma (Cotton fresh). Je veľmi jemný ku vlasom a nádherne vonia. 
Keďže ich šampón vlasy vysuší a pri neustálom používaní sušiacich šampónov proti mastnote môže vlas oslabiť až tak, že sa začne lámať. Hneď po umytí si na vlasy nastriekam sprej. Ten mi  zároveň aj pomôže s rozčesávaním vlasov.
Ja mám osobne čierny , ale každý si to musí prispôsobiť tipu svojich vlasov.

V krízí určite vsaďte na suché šampóny. Ja používam Dry Schampoo(ANTI-GREASE) od Syos a som s ním veľmi spokojná . Vlasy pekne odmastí a dopraje im aspoň jeden deň sviežosti naviac. Navyše pekne vonia :))


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára